Öne Çıkan Kapaklar

FACEBBOOK İSPANYOLCA OLDU

Facebook dil ayaları bazen kendi kendine değişebiliyor. Bilmediiniz bir dilde facebook kullanmak can sıkıcı bir durum olabiliyor. Benimde is...

15 Mayıs 2015 Cuma

Kapak Resmi Sitesi

Uzun zamandır siteye sizin için yeni facebook kapak resimleri yükleyemedim. Biraz ilgi alanım değişmişti. Biraz da iş değişikliğim yüzünden yoğundum. O yüzden siteyi biraz ihmal ettim. Arada bir yeniden yeni kapaklar bulup siteye yüklemeyi düşünüyorum. Hatta sayfanın altındaki yorum kısmına isteğinizi yazarsanız kendim yapmaya çalışırım. 

Kapak resmi ararken şu siteye rastladım. Gerçekten güzel bir site yapmış arkadaş. İsteyenler linke tıklayarak yüzlerce kapak fotoğrafına ulaşabilir. 
http://www.kapakresimleri.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Kapak Resimleri